miercuri, 3 aprilie 2013

Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor publice online/offline pentru autoritati contactante/operatori economici.


Cod CPV rev. 2:  79418000-7 
Date de contact:
“SANDU T. MARIUS – DRAGOŞ” P.F.A. (Persoană Fizică Autorizată),  Sinaia,  tel: 0727754579,  tel./fax:  0244/327362,  e-mail: sandu_mariusdragos@yahoo.com, C.U.I: 27182648,  nr. de ordine în R.C. : F29/ 1387/ 20.07.2010 - expert achizitii publice ( profesia de baza: consilier juridic)
     - Se acorda consultanta de specialitate, pentru intocmirea/sau intocmirea efectiva a documentatiilor de atribuire aferente procedurilor de achizitii publice on-line/off-line prin S.E.A.P. - Sistemul Electronic de Achizitii Publice, www.e-licitatie.ro, publicarea acestora in SEAP, organizarea, derularea si finalizarea procedurilor potrivit prevederilor legale in vigoare aplicabile, in functie de solicitarile beneficiarului, pe baza de contract comercial prestări servicii şi / sau comanda scrisa ( inclusiv pentru efectuarea achizitiilor directe).
     - Tariful este orar, negociabil (neplatitor de TVA), in functie de complexitatea documentatiei solicitate, pret estimativ per ora ( intocmire documentatie off-line): 40,00- 60,00 lei fara TVA/h; pentru efectuarea procedurilor on-line/ publicarea documentatiilor on-line tariful estimativ este de 120,00 lei fara TVA/h. negociabil.
   - Termenul de prestare a serviciilor se stabileste de comun acord. Termenul de derulare si finalizare a procedurilor de atribuire este cel precizat de OUG 34/2006 - IN PREZENT LEGEA 98/2016, aferent fiecarei proceduri in parte, cu respectarea minima obligatorie a termenelor specifice precizate in lege.
  - Plata se efectueaza pe baza de factura fiscala si situatii de servicii prestate, conform contract.

Actualizat 20.11.2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu